maandag 10 juni 2013

Restafval.

Als je net als ik moeilijk dingen kan weggooien heb je (naast een erg vol huis) ook wel een bak of zak of tas vol met restjes garen. Van het één iets meer dan van het ander.
Ik neem me regelmatig voor om er iets mee te doen of anders.......................
Ja ik kan best op strenge toon tegen mezelf optreden. Alleen is mijn andere ik daar niet echt gevoelig voor.

Maar vanmorgen heb ik dan wel de daad bij het woord gevoegd en wat restjes uit de bak gehaald. Even gekeken wat ik er mee zou kunnen en zie hier:


Een restje Zpagetti, Elastico en Catania! Ik ben weer blij met het resultaat!

Ik ben ook nog bezig geweest met een projectje voor een workshop met kinderen tijdens de strandbieb hier in Katwijk. Uiteraard kan ik daar verder nog niets over kwijt. Behalve dan dat het weer leuk gaat worden.
Aanmelden gaat t.z.t. via de bibliotheek in Katwijk maar daar zal nog uitgebreid over gecommuniceerd worden.

Zo, ik ga weer even in de bak met restjes rommelen, op zoek naar nieuwe inspiratie! Fijne werkweek allemaal!

3 opmerkingen:

  1. I love this bag! I found your blog at Annemarie's Haakblog. link party. I am inviting you to visit my blog. Thank you and Have a nice day ;)

    Cutey Patuty Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely, beautiful work! Visiting from Annemarie's blog.

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen