vrijdag 12 april 2013

Haakwerkjes

De afgelopen tien dagen heb ik erg veel uren doorgebracht aan een ziekenhuisbed. Vandaar dat er weinig blogberichten waren. Gelukkig gaat het met de zieke de goede kant op en kan ik laten zien wat ik in die uren heb gedaan. 't Moest niet te ingewikkeld zijn en daarom heb ik nog een variant gemaakt van het sjaaltje, wat ik een paar weken geleden al eens liet zien. Gemaakt van een licht mohair/zijdegaren maar nu in de gemeleerde variant:
Als we de berichten mogen geloven gaat de lente nu echt beginnen. De sjaals zullen dan niet echt meer nodig zijn (?) Maar die mutsen/beanies die zullen deze zomer overal te zien zijn. Hartstikke leuk om bij je zomerse outfit te maken en ideaal als je haar door zon en zeewater (oh was het maar vast zover!) niet meer zo lekker zitten.

Ik heb de maaksels even op een rijtje gezet:


Iedereen een heel fijn lente-weekend toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten