dinsdag 12 maart 2013

Pronken met andermans veren

Nee, ik ga het vandaag niet over het weer hebben. Er is genoeg over gesproken, geschreven, geblogd......
Vandaag ga ik pronken met andermans veren!
Het is altijd leuk als klanten in de winkel komen laten zien wat ze van "mijn" bolletjes hebben gemaakt.
Zo kwam vorige week Mevrouw X langs, (het is vreselijk maar ik weet niet hoe ze heet) en liet deze beeldschone top zien:

Gehaakt met twee verschillende garens en in het bovenrandje heeft zij het Diamantgaren van DMC meegehaakt. Heel subtiel en op de foto helaas niet te zien. Maar in het echt beeldschoon. Dit was met recht monnikenwerk!
Ook Gerdien kwam langs om haar tas te laten zien:


Gemaakt in precies dezelfde kleuren als haar nieuwe jurkje. Hoe leuk is dat! En de binnenkant is al net zo mooi:

Ik hoop dat Gerdien binnenkort in haar nieuwe jurkje met haar nieuwe tas over de Boulevard kan flaneren. Zou dat niet geweldig zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten