woensdag 20 maart 2013

Gebreide hartjes

Ik had even zin in een klein projectje tussendoor. Er staat nog genoeg op de pennen maar soms wil je gewoon even iets lekker snel af hebben.
Daarom ben ik deze hartjes gaan breien. Gewoon met Cotone en Catania. Zijn ze niet schattig?

 

Zelf vindt ik het zo al erg leuk staan in zo'n houten bakje maar ze kunnen natuurlijk ook heel goed aan de sleutel van de linnenkast. Of zelfs in de linnenkast want ik heb er een lekker geurtje in gedaan. 
Bij het tuincentrum zo'n geurzakje gekocht en de korrels daarvan in een tissue gewikkeld. En verder opgevuld met fiberfill.  Het patroon van deze hartjes staat in de Filati Home van Lana Grossa.
Naast wel hele leuke pannenlappen. Maar nee, nu eerst weer terug naar één van de werkjes die al op de pennen stond!


Oh ja, het hartje is dan wel gebreid, het randje er om heen is natuurlijk gehaakt!

2 opmerkingen:

  1. Goedenavond, ik kwam via een Katwijkse oud collega op u site en zag die leuke hartjes, is daar ook een patroon van?
    Wat is het adres van u winkel, als ik dan een keer in Katwijk kom ,kom ik zeker langs, wat leuk dat er nog handwerkwinkels zijn, hartelijke groet. Ineke v d Pol uit Veenendaal

    BeantwoordenVerwijderen