woensdag 20 februari 2013

Voorjaar?

Dat is wel een heel vreemd begin van dit bericht. Voorjaar is nog nergens te bekennen. Het was vandaag bitter koud en ik heb de hele dag met een dikke kol om gelopen. Het is zowieso bijzonder de laatste dagen. Afgelopen donderdag gleed ik over de boulevard over sneeuw en ijzel en zag dat er hard gewerkt werd om de strandpaviljoens weer op te zetten. Dat was een vreemde gewaarwording. En vrijdag leek het wel een beetje lente, lekker met het zonnetje. Op enig moment werd het in de winkel zo warm dat ik even de deur heb opengezet. En zo is het de ene dag koud en de volgende dag.................................nou ja, je raakt er niet over uitgepraat.
Inmiddels hangen wel de eerste zomerwerkjes in de winkel. Ook het komend seizoen kan je er weer niet omheen. Poncho's en omslagdoeken. Ik houd er van!
Deze poncho is gemaakt van het nieuwe garen "Spring" van Lana Grossa. Wat een toepasselijke naam!
En dan ben ik ook nog bezig geweest met deze bolero:
Helemaal gehaakt met een katoen/linnen garen. Het patroon komt uit een boek van Lang van twee jaar geleden en is erg makkelijk om te maken. Het is natuurlijk nog te vroeg voor "zomervestjes" maar dit kan je ook zo lekker dragen met een shirtje of blousje met lange mouwen eronder. Ik begin die winterkleding ondertussen wel zat te worden. Jullie niet?


1 opmerking:

  1. Heel leuk, en echt Jeanette, het voorjaar komt vanzelf we willen te hard, maar de crocusjes staan te bloeien!
    Tineke
    bolleis53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen