dinsdag 5 februari 2013

Speldenkussen

Graag wil ik dit blogbericht beginnen met iedereen te bedanken voor alle beterschapswensen (hier op het blog en in de winkel) en voor de leuke reacties! Gelukkig ben ik weer redelijk opgeknapt en heb ondanks alle drukte (gisteren en vandaag laminaat gelegd in huis..............eindelijk) kans gezien om mijn nieuwe speldenkussentje af te maken. Ik ben gek op speldenkussens. Een mens kan er niet genoeg van hebben!
Het patroon is van DMC en krijg je kado bij een klosje nieuw Diamantgaren van DMC. Goud- en Zilverdraad en variaties daarvan, net zo dik als twee draadjes mouliné maar met een "laagje was" er omheen zodat het makkelijk door de stof glijdt.
Ik heb een "theekleurig"borduurlinnen gebruikt maar vanwege de flits zie je dat niet zo goed. Vandaar nog een fotootje maar dan zonder flits.
Dat doet iets meer recht aan de werkelijkheid. Beetje nostalgisch sfeertje toch?

1 opmerking: