zondag 20 januari 2013

www.boiing.nl

In de afgelopen week stond dit artikel in verschillende lokale media ter promotie van de lokale (katwijkse) koopjessite. Verschillende winkeliers uit Katwijk zullen op deze site steeds nieuwe aanbiedingen zetten. Heel interessant dus als je hier uit de buurt komt. Ik zou zeggen; zet 'em bij je favorieten!. http://www.boiing.nl/
In de loop van deze week verschijnt er ook van De Winkel van Jeannette weer een nieuwe, interessante aanbieding!
Deze site is een initiatief van Dune Reclameburo en Pebbler. Zij zijn op dit moment ook druk doende om mijn nieuwe webshop in elkaar te zetten.

Vooruitlopend op de webshop kunnen ook mensen van iets verder weg ingaan op de komende aanbieding. Als je mij een mailtje stuurt via de website kan ik natuurlijk gewoon iets opsturen!

Ik wens iedereen een mooie maandag. Ik ga vandaag beginnen met sneeuwschuiven. En morgen op deze plaats weer een handwerkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten