zaterdag 12 januari 2013

Wanten

Gisteren, toen ik stond te schrappen, dacht ik; ik ga handschoenen breien. Omdat ik dat nog nooit gedaan heb bedacht ik vervolgens dat het misschien handig zou zijn om te beginnen met wanten. Net iets makkelijker. Aldus geschiedde.
Nou ziet dat er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit (ok, de foto is een beetje donker......) maar bij nader inzien:
Idioot groot dus. Nou weet ik wel dat een want een beetje aan de grote kant moet zijn omdat dat dan warmer is dan dat 'ie strak om je handen zit, maar toch.
Daarom heb ik de tweede want een beetje kleiner gemaakt en dat ziet er in mijn ogen toch wel beter uit.
Wat nu te doen. Een van de twee gaat vandaag uitgehaald worden. welke? Zal ik vandaag op de fiets uitproberen welke het warmst is? Of weiger ik om voor emmer te lopen met deze "ovenwanten"?
Mm, nog even denken..............................
Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten