woensdag 16 januari 2013

Valentijnsdag

Inderdaad, het is nog een beetje vroeg om met Valentijnsdag bezig te zijn. Dat komt zo: vorig jaar was ik aan een paar projectjes begonnen maar was hopeloos te laat klaar om de geborduurde werkjes te laten zien. Hier en in de winkel. Vandaar dat ik er nu zo lekker op tijd mee ben. Niet dat jullie denken dat ik zo gestructureerd bezig ben ;o)
Bovenstaand patroon is een gratis download van de site van DMC en kan je hier vinden: http://www.dmc-usa.com/Inspiration/Projects/Color-Variations-Cross-Stitch/Sweet-Heart-Sampler.aspx. Wist je trouwens dat je op de site van DMC, door te schakelen tussen de verschillende landen, ook heel andere patroontjes tegenkomt? De moeite waard om eens te kijken.

Het patroon van onderstaand hartje kan ik nergens meer vinden. Ik heb het ook van het web geplukt, ooit....., maar sinds vorig jaar mijn computer op zwart ging ben ik dus wel het een en ander kwijtgeraakt. Excuses,excuses,excuses dus aan de rechtmatige eigenaar.
Geborduurd met DMC color variation op een stukje Aïda, leuk stofje aan de achterkant en opgevuld met katoen. Soms wil ik er een lekker luchtje in hebben maar omdat ik niet gek ben van lavendel, koop ik een geurzakje bij het tuincentrum en doe daar iets van tussen de katoenen vulling. Wel oppassen dat het niet tegen de geborduurde stof aan komt, dan kan je vlekken krijgen!

1 opmerking: