dinsdag 15 januari 2013

Update wanten

Wat een Witte Wereld om ons heen! Ik kan me niet herinneren ooit zo'n dik pak sneeuw gezien te hebben hier aan de kust! Op een stoeltje achter in de tuin zie ik zeker 15 cm sneeuw liggen. En zo stil ook! Het is zowieso rustiger op straat dan normaal maar alle geluiden worden ook nog eens gedempt door de sneeuw. Gelukkig hoef ik er niet op uit vandaag maar ik moet wel steeds denken aan al die mensen die bijvoorbeeld buiten werken.................................
Afijn, als ik straks even lekker naar buiten ga (te voet!) trek ik mijn warme wanten aan. Uiteindelijk heb ik besloten om de "ovenwant" uit te halen en er een iets handzamere maat van te maken. Ik heb in plaats van 24 steken, 18 steken opgezet en verder het patroon gevolgd. Ik ben er wel blij mee zo.

Geniet van deze mooie dag en als je nog de weg op moet; doe voorzichtig!

2 opmerkingen:

  1. Hier ook een heerlijk pak sneeuw!
    En prachtige wanten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Jeanet, leuk om weer eens van je te horen!
    Heerlijk genieten he, van die witte wereld. Op dit moment staat de bruinebonensoep te pruttelen en vanavond; warme chocomel! zo kunnen we de kou wel trotseren. Geniet jij ook van je wandeling vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen