dinsdag 1 januari 2013

Nieuwjaar

Om te beginnen iedereen een geweldig nieuwjaar toegewenst.
Ik hoop dat alle handen en ogen intact zijn gebleven met al dat vuurwerk. Die handen en ogen hebben we het komende jaar hard nodig om te kunnen handwerken.
Zelf heb ik een aantal "rustige" dagen achter de rug en naast een beetje breien (maar daarover morgen meer) heb ik aan de top van de Antique Fair quilt kunnen werken. Als ik niet brei, haak of borduur mag ik dat ook graag doen. En omdat er in februari een nieuw project in de planning is wilde ik tijdens deze dagen wat extra meters maken.

Dat is gelukt en ik ben inmiddels over de helft. Als je er even lekker voor kan gaan zitten gaat het best hard. Zo, dat wilde ik ook even kwijt.
Morgen gaan we lekker weer over tot de orde van de dag. De winkel gaat gewoon weer open en er wordt druk gewerkt aan een nieuw workshopprogramma. Ik heb er weer zin in!

1 opmerking:

  1. hoi jeannette

    wat en lieve quilt is het geworden .
    mooie zachte kleuren
    geniet er van als die helemaal klaar is
    gr sieneke

    BeantwoordenVerwijderen