maandag 7 januari 2013

Mandjes

Vandaag zag ik op het blog van Jeanet, http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/ al van die leuke gebreide mandjes voorbij komen en toevallig heb ik me afgelopen weekend gestort op de gehaakte variant.
Met viltwol gehaakt en toen op 40 graden in de wasmachine gewassen. De viltwol is in heel veel kleuren te koop en er is dus altijd wel iets te vinden wat in je interieur past.
Het patroon komt uit de HOME-editie van Lana Grossa. Daar staan heel veel leuke ideeën in om je huis weer wat op te leuken nu het zo kaal aandoet omdat de kerstversierselen weer naar zolder zijn.
Ik heb alweer twee nieuwe projecten uit dit magazine uitgezocht. Eén daarvan hoop ik later deze week al te kunnen laten zien, het andere project (de gebreide deken) zal wel even duren.
Fijne (maan)dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten