vrijdag 25 januari 2013

Licht

Gisteren, toen ik na werktijd naar huis reed, realiseerde ik me dat het nog niet helemaal donker was.
 't Was zeker niet licht te noemen, maar toch. Daar wordt ik dan zo blij van! Als  ik na het werk thuis kom vind ik het heerlijk als niet meteen alle lampen aanmoeten. Dan krijg ik al een beetje zin in het voorjaar. Niet te veel hoor, want de winter is natuurlijk nog lang niet voorbij...
Voorlopig is er nog tijd genoeg om aan dit soort huiselijke prullaria te werken. Deze heb ik gemaakt als workshop-project. Eind volgende week is de agenda weer beschikbaar op de website www.dewinkelvanjeannette.nl
 
 
 
Er volgen nog genoeg avonden om uitgebreid de kaarsjes op te steken.
Fijn weekend allemaal!


4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé weer langer licht, het kan niet snel genoeg voorjaar worden, maar de kaarsjes hebben ook altijd wel iets leuks, fijne avond
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden het hoesje.
    Zou ik het patroontje mogen.

    groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi voor de wat minder donkere avonden :-)
    Bespeur ik hier bezemsteel haken? Hij is LEUK !

    BeantwoordenVerwijderen