woensdag 23 januari 2013

granny ripple

In de afgelopen week ben ik weer bezig geweest met "oma's golfjespatroon"
Een deken zou natuurlijk geweldig zijn maar om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik er een kussen van gemaakt.


Met Coton Time van Schachenmayr op haaknaald nummer 4. Ik had natuurlijk ook voor de Catania (grande) kunnen kiezen maar ik was op zoek naar deze kleurcombinatie. Het kussen meet 60 x 40 cm en om het aantal bolletjes binnen de perken te houden (er zitten 7 verschillende kleuren in) heb ik het laatste stukje met alleen de cremekleur gedaan.


En de schattige knoopjes zaten een paar maanden geleden bij de Mollie Makes, dat geweldig inspirerende maandblad. Leuk dat die nu ook in het nederlands verkrijgbaar is. Wel jammer dat er dan niet zo'n leuk kadootje bij zit! Maar deze knoopjes hebben in ieder geval een goede bestemming gevonden.

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, dit heb ik nog niet geprobeerd moet ik ook eens maken!
    tineke.
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen