dinsdag 24 juli 2012

Zomer

Eindelijk is het dan zover! Heerlijk onder de parasol met een handwerkje, een drankje bij de hand.............wat wil een mens nog meer. Omdat het geen doen is om met een groot brei- of haakwerk op schoot te zitten heb ik wat kleine projectjes erbij gepakt en dat wissel ik een beetje af.
Op de blog van Jeanet (http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/ ) zag ik een slinger met babysokjes voorbij komen en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
En verder was ik nog met een klein zomers borduurtje bezig. Met 1 draadje DMC over 1 draadje van het 10 draads borduurlinnen. Ik heb iets in m'n hoofd maar ben benieuwd hoe dat uiteindelijk uitpakt.

Dat zien jullie later. Voor nu: geniet lekker van een zwoele zomeravond. Ik duik nog even onder de parasol.
(Het laat zich raden welke kleur die is ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten