maandag 19 maart 2012

Uitzonderlijk

Komt een mevrouw in de winkel met de vraag of ik dit vest wil breien voor haar kleindochter. Nou doe ik dat normaal gesproken niet omdat er zo veel tijd in gaat zitten en daar heb ik niet zo veel van..................... Maar omdat ik deze techniek, met die lussen, nog nooit had gedaan èn omdat het een kindervest is dus niet al te groot èn op dikke naalden wilde ik wel een keer een uitzondering maken. Daar heb ik geen spijt van. Het was erg leuk om te doen. Het patroon komt uit een Lana Grossa boek van vorig jaar en het garen wat ik heb gebruikt is Pernoi.

Mijn nichtje was zo lief om even te poseren en zij vond het ook een erg leuk vest. Oh jee........


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met het eenjarig bestaan! Een paar weken geleden heb ik haakkatoen bij u gekocht.

    Nog veel succes!
    Adrianne

    BeantwoordenVerwijderen